Oldal kiválasztása

Szövegírás 

Ю.Ф.Б.

A vizuális megjelenés után a szöveg a legfontosabb.

Közösségi oldalak megtervezésével, felépítésével és szerkesztésével foglalkozunk. kijelentés mivel foglalkozunk. Egy profi tartalommal rendelkező Facebook, Instagram és LinkedIn oldal napjainkban elengedhetetlen egy cég számára, mivel kutatások bizonyították, hogy ez mind a vállalat hitelességét biztosítja és ezáltal nagyobb eladások, üzleti kapuk és lehetőségek nyílhatnak meg.

Veled is előfordult már, hogy…

1. írod a szövegeket, de nem látsz eredményt;

2. nem tudsz meggyőző marketing szöveget írni;

3. nem szeretsz foglalkozni a szövegírási folyamattal;

4. mindig sok időt vesz el a fogalmazás és a kreatív szöveg kialakítása;

5. nem áll össze a koncepció és mindemelett a szöveg gyártás, célközönség elérésének a szabályit se tudod?

Best Selling Author

Tudtad, hogy napjainkban a marketingszakemberek négyféle típusú tartalmat különböztetnek meg a közössági média felületén?

Igen tudjuk, mennyi nehézséget tud adni egy szövegírás, mivel mi már több mint 3 éve külföldön és Magyarországon is több cégnek a szövegírás terhét levesszük a vállukról. Napjainkban a marketingszakemberek négyféle típusú tartalmat különböztetnek meg a közössági média felületén.

1. Eladási

Az értékesítési posztok egy adott dolog eladásán alapulnak. Az értékesítési posztok a következő séma szerint kerülnek összeállításara: ajánlat + időkorlát + cselekvésre ösztönzés.

3. Információs

Az információs tartalom olyan tartalom, amely segít a szakértő hírnevének kialakításában és a termék új aspektusainak feltárásában. Ha a tartalom értékesítésének célja a pénzszerzés, akkor az információs tartalom célja a bejegyzések megosztásának előnye.

3. Szórakoztató

A szórakoztató tartalom elősegíti a közönség elkötelezettségét, közvetlenebb kapcsolatot tud az oldal kezelője kialakítani a követőivel. Ezért fontos ezt a szövegtípúst is használni.

F

4. Kombinált

A kombinált tartalmat egyszerre többféle szöveg szimbiózisának nevezzük. Ez a képlet az Instagram legjobban működő képletének tekinthető: felismerhető stílus + érdekes tartalom + megkülönböztető vizuális
prezentáció
= siker! 

Miért jött ez az ötlet?

 

Nagyon sok vállalat létezik, akinek megvan a kommunikációs stratégiája, de nem látja eredményét, nem hozza azokat a számokat, amire számít a cég és nem tudja kihasználni a közösségi média platform lehetőségeit. Pont e miatt szeretnénk segíteni egy egységes tartalmat, rendszert felépíteni olyan módszerrel, ami megragadja a célközönség figyelmét.

A már bevált módszerünk

 

1. Piackutatást végzünk, még akkor is, ha csak 5 posztot igényelsz tőlünk.

2. Ismerjük a mai terndeket és tudjuk milyen marketing stratégia hatásos a közösségi oldalak kialakításához.

3. Az első konzultáció során fogjuk már tudni, milyen személyiség típusba tartozik a te célközönséged, ezáltal könnyebben tudunk hatni rájuk szöveges úton is.

4. Több éves szakmai tapasztalat van a hátunk mögött.

5. Ügyfeleink nem csak Magyarországon vannak, hanem számos külföldi ország cégeivel is együtt dolgozunk.

6. Nem a saját berögzült fix módszerünket használjuk, hanem a te újításaidat is bevonjuk a munkába.

Ha velünk tartasz…

Segítünk neked létrehozni egy olyan tartalmat az oldaladra, ami a te igényeid és ízlésed alapján készül el. 

Kialakítjuk a te célközönségednek megfelelő tartalmat, ezáltal a cégednek, illetve a self brandednek megnőhet az elérhetősége. 

A partnereid és leendőbeli ügyfeleid látni fogják az újításaidat, ezáltal növelheted a hitelességedet.

Megnézzük a meglévő tartalmad és felépítünk egy újabb rendszert.

A szövegek marketing szemszögből lesznek felépítve, megírva. 

Eredményeink

együttműködésünk

tapasztalat

elégedett partnereink

Csomagjaink

Facebook poszt

A célközönséged szerint megtervezzük és kialakítjuk a neked megfelelő tartalmakat időrendi sorrendben. Odafigyelünk a cég céljára és marketingjére is, hogy a már meglévő rendszert ne alakítsuk át csak formázzuk.

Instagram poszt

Igényeid szerint akár egy teljesen új profilt tervezünk neked vagy a cégednek, amibe természetesen beletartozik egy poszt sorozat kialakítása is. Vagy a már meglévő oldaladat tovább formázzuk, újabb és sikeresebb tematikát fejlesztünk ki számára.

LinkedIn posztok

Ha rendelkezel LinkedIn profillal segítünk újabb posztokat írni, amik még inkább cél orientáltak, hogy nagyobb legyen az oldalad iránti érdeklődés. Ha még nincs LinkedIn felhasználói fiókod és úgy ítéled meg szükséged van a karriered fellendítéséhez, mi megcsináljuk neked teljesen az alapoktól!

Hírdetés szövegek (Facebook, Instagram, Google)

A már meglévő céged számára fontos, hogy az általad behatárolt vásárlókat érje el a hirdetés. Mi segítünk neked és fellendítjük a hirdetéseid sorozatát.

Kapcsolat

Írj e-mailt, hívj telefonon vagy töltsd ki az űrlapot és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!

A jelentkezéssel elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és Felhasználási feltételek. 

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen gyakran kell posztolnom?

Általában akkor lesz hatásos egy közösségi média oldal, ha heti 2-3-szor posztolsz. Ennek az a lényege, hogy köztudatban maradj, ne tűnj el a követőid elöl. 

Csak cégek profiljának a szerkesztését és tervezését vállaljátok vagy magán emberét is?

Természetesen self-brand kialakításában is tudunk segíteni, de ahhoz egy határozott elképzeléssel kell indítanod, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni. 

Nekem kell posztolni, vagy ti csináljátok?

Ha kéred mi segítünk vezetni az oldalad, posztolunk helyetted, hogy neked semmi problémád és dolgod ne legyen ezzel a területtel. 

Mi alapján határozzátok meg milyen posztok szükségesek?

Először is felmérjük a célcsoportodat, ezután meghallgatjuk a te igényedet és a kéréseidet. Ezután mi kialakítunk egy logikai rendszert, ami hogyha megfelel a tetszésednek, végleges formában kialakítjuk. 

Miért van szüksége egy cégnek odafigyelni a közösségi média oldalára? 

Ha odafigyelsz és heti rendszerességgel posztolsz a meglévő felületeidre, könnyebben elérheted a célközönséged és népszerűsítheted magadat az érdeklődőid között. 

Lehet-e veletek hosszú távon együttműködni?

Igen, természetesen! Megbeszélés alapján működik az együttműködési folyamat. Fontos előre egyeztetni időpontot és a megbeszéltek alapján kialakítjuk együtt a megfelelő rendszert.